follow

attach




Wednesday 25 January 2012

Annyeonghaseyo :)
n
Assalamualaikum

hye korangg !! tgah buat ape tyme3 cmni ? cik senja boring la .. ni baru je abis tgok citer vanilla coklat xD .. wahh3 amir pndainya ko describe tntang zara ..i like u  . kih3.. actually cik senja geram ngan amir 2 coz what?? before ney kan dye pnnyi but tup3 jd plakon .. cmne 2 ?? mklum la org hensem xde rezeki tangg 2 tngg sna ada lgy y nk hangg .. ape3 pn success dlam karier yerr :) ..


malam neyy kita nak story3 tntang apa erkk?? tntang cik senja ??? nothing special on me la =.= tp dsbabkan korang cik senja citer la cket3(sikit je tau xaci bnyak3,dosa :o haha) 


aku ney la kan sebenarnya  xtau nk ckp apa  juz a
~ simple person,
~ talkative sgt3 (but lau dgn new frend in new environment sya sgt pemalu orgnya, sya akn tggu mreka3 dlu y tgur sye hehe..) 
~ loving ( korang sayang aku aku pn syang korang :* fair kan? tp klau korang bnci aku aishhh tak tau la nk kta apa )
~ faithful (sekali dye ade ikatan dgn aku selamanya aku setia...cewahhh ) ( but i'm waiting someone that never reply my love..xpe sabar ira sabar dh dye xtrcipta untuk kmu syangg )
~ funny?? ( ehh ye ke? xtau la aku..setiap kali aku ckp ade je yg gelak acece perasaan plak..tp ade buat org marah sorry ye syang :* )
~ suka melalak ( oh feberet 2 bab nyanyii3 neyhh nadi 2 :p )
~ pitiful ( xboleh tgokk orgg pity3 neyy kite jdi pity jugakk huhu merapu je aku neyh )


*bnyakk lagi bout myself neyy tpi ..... tpi .... nak korangg sndri y describe dri aku neyhh... so ... mehh la kawan ngan aku ..


p/s : tgah skit perut guling3 neyy sbb 2 lmbat post da la demam n selsema lagi ... doa cik senja cpt smbuh yerr ..

bye...
lap u olls muack muack muack :*
take care tau semua ...

No comments:

Post a Comment

background